Tuesday 22 February 2011

ada apa dengan CINTA ?

CINTA

tiba-tiba aku naik jiwang pulak.. well semua orang ada love story sendiri. so why not aku pon berceritera tentang CINTA. Love story aku tak da yang happy ending pon. semuanya sad ending jer.. heart broken...


Bila dlm alam LOVE aku ingin memberikan yang terbaik.. tapi semakin aku memberi semakin aku tak memiliki. ada saja yang tak kena.. 
Tak serasi, 
jauh dimata & dihati,  
Tak mendapat restu keluarga (nih parent aku tolak sebab tak menghormati orang tua, family aku sendiri.. of cause le aku pon berat hati..) dan sebab yang utama adalah 
Tiada keyakinan untuk bersama Si Dia di hari mendatang.. 
yang paling tragis.. Ada Orang Ketiga...tapi ini bukan aku yang curang.. Si Dia tu yg berubah hati.

Oleh itu, aku menarik diri dalam dunia LOVE ini & menghancurkan hati2 mereka dan hatiku sendiri. Secara terbukanya aku MEMOHON MAAF kepada jejaka.. yang telah aku decline... (ikhlas nih.. walaupun tak nampak keikhlasan itu). aku manusia biasa yang tak sempurna yang sentiasa kekurangan. Setiap kali aku break ngan mereka2 ini.. hati aku sentiasa mendoakan mereka berjumpa dengan orang yang lebih baik dan menyayangi mereka. Alhamdulillah.. mereka menemuinya..

bagi aku.. CINTA tak memilih siapa.. ia hadir bila.. mata ke mata.. ke hati .. hati ke hati .. hati-hati... (lagu fabulos cat)..
aku mencari CINTA Si Dia yang Mencintai PenciptaNya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...