Sunday 20 March 2011

HAPPY BIRTHDAY TO ME ...

meraikan AMIRAH AHMAD
semperna ULANGTAHUN KE 24 
 yang di lahirkan pada tanggal  13 MAC 1987 
bersamaan dengan 13 Rejab 1407
jam 6.02 petang
waktu malaysia

ops.. oleh kerana pada tanggal 13hb Mac 2011 semua orang busy..
so no cake.. no celebration like last year.. that day
aku.. of course ler sediey..
but, Ma promise will celebrate 18hb on friday.. coz ari tu da Raja Lawak
ramai la sedara mara dtang mlm tu.. hehe..
so..sepanjang hari aku berfikir.. tak pa lah.. kena accept la dah meniggkat 1 tahun
be positive and smile... ^_^

Let's Celebrate My Bufday !!!




1. pepagi lagi dah pi market borong, beli bahan basah utk makan2 malam tu.
2. pegi amik sepupu aku Nurul & Baiti & Diana.. ni stok nak tolong masak2 hari tu.. Tq my cousin
 
3. Makan ice-cream aku buatkan.. dap ehhhh
ais krim coklat konfleks
4. My Sis bikinkan cake... jimat jimat...



5. Ma buatkan Mee Kuah.. my fav.. tq ma.. love u
6. Majlis Bersiram.. huhu.. ni besh.. cam mandi bunga pulak...

7. atok ada..sedara mara datang.. Pakcik sekeluarga & Pak Su sekeluarga..



8. Hadiah pon ada lah..

Jam Baru Saya
Casio LTP-1165A-1C

Ni hadiah aku yang beli untuk diri sendiri..walaupun tak mahal tapi aku puas hati sebab hasil titik peluh aku keja.well da story behide it. i'm free & single mingle. whatever, LIFE MUST GO ON.
chayok2 Amirah Ahmad !!!

kad ucapan dari kesayanganku

Tq Kesayagangan 4 present..
Karipap-Karipap Cinta
Next hadiah nih dari Kesayanganku... Irfaz..
Tq So Much sayang 4 Karipap-Karipap Cinta.
klu you all view kad ucapan di atas.. bleh tgk la..
Kesayangan lamar i.. ajak kawin.. romantika d'amour.
nti i upload sinopsis cita karipap2 cinta nih..
Kesayangan, Irfaz.. Sayang Kamu Laju-laju.. Muahhhhhhh


Tq mek ct.. sayang kamu...

1st Jubah 
ini 1st jubah aku yang dihasilkan oleh pereka pakaian Noor Adeelia (merangkap Kakak ku sejak dilahirkan lagi). Kain ni actually aku dah beli nak dekat 2 tahun la jugak. baru siap masa bufday aku. tengok bertapa bersabarnya aku menunggu Jubah ni siap. apapun terima kasih la buat kakak ku yg bertungkus lumus siapkan Jubah ni. Tq so muchhh.. Sayang Kamu Kakak.. muahhhh ( kiss kat pipi nih... sah Kakakku lari)

KFC idaman ku selalu.. 

well few photo on13th Mac, nih sahabat baik seperjuangkan yang sekepala.. Puan Niza belanja aku KFC@Kulim, well terubat gak kesedihan haritu.. hehe... Terima Kasih Ustazah.

Shazni, eddy, wife cikgu, Cikgu Rahman &Puan Niza


kebetulan kenduri Razee Hilmi, member sekolah rendah & menengah sama ngan tarikh bufday aku. so aku pon pegi lah jam 12.30 tghari. time tu pengantin tak datang lagi. so makan jer lah. tgk picture pengantin pon kat banner yang tergantung kat luar. segak la bini dia. heheh... well memandangkan mak si Razee nih cikgu Radziah pon cikgu time sekolah rendah dulu, so ramailah cikgu-cikgu yang datang. sempat lah aku ngan member2 bertegur sapa ngan Cikgu Abdul Rahman. Terima Kasih cikgu atas jasa baik cikgu didik kami semua. Sorry kat Razee kami tak leh tunggu lama la. ramai tetamu nak makan. tq jemput member2.


Tq pada family & frenz yg wish kat FB & HP.. sayang semua 
*** Happy Birthday To Me ***
^_^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...