Thursday 15 September 2011

SAHABAT itu cinta hati aku


sila play  video dibawah dulu before baca entry k..
baru feeeeeel


KAWAN atau SAHABAT ?

keduanya antara yang ada di sekeliling aku.
beribu kawan sekarang bleh korang klik add friend kat Muka Buku.
even now pon, friends list kat Muka Buku aku dah 1,641 orang da.
dalam jumlah friends list aku tu ada 
kawan sekolah
kawan sekampus
kawan sebantal
senior aku
junior aku
kawan baru
kawan lama..
Kata orang dolu-doulu
"bekawan biar seribu..bercinta biar satu.."
tapi aku bercinta dengan beberapa orang yang dipanggil 
SAHABAT

macam mana aku klasifikasikan SAHABAT
seseorang yang tau buruk baik sifat aku 
dan menerimanya seadanya diri aku
seseorang yang tau membaca water face & body language aku
seseorang yang faham baik buruk perbicaraanku 
seseorang yang mengenali keluargaku
seseorang yang lain kepala tapi sama pemikirannya kadangkala
*ialah.. takkan all da time sama idealoginyer kan..
walaupun dia jauh tapi dia sentiasa ada dalam hati
seseorang yang ada untuk berkongsi gelak tawa, berfoya bersama, sendu tangis.
seseorang yang mendorong dikala aku jatuh
seseorang yang menolong dan menemaniku dikala aku dalam kesusahan
seseorang yang akan memarahi aku dikala aku khilaf
seseorang yang sentiasa tersenyum dan tawa dikala gumbira
seseorang yang akan mendoakan aku
walaupun berjauhan.. walaupun dah lama tidak bertanya khabar
walaupun kita terpisah sejak di bangku sekolah..
SEKALI KAMU JADI SAHABAT KU
SELAMANYA KAMU ADALAH SAHABATKU


Perlukah aku declare siapakah SAHABAT AKU?
Lelaki mahupaun perempuan


tak perlu untuk aku umumkan
dah abiz baca klasifikasi diatas?
 kalau HATI kamu dapat MERASAKAN CINTA AKU
maka kamulah SAHABAT aku..
TERIMA KASIH ATAS KEHADIRAN KAMU DALAM HIDUP AKU 
SAYANG KAMOOO


1 comment:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

sahabat sejati ialah sahabat yang sentiase ada bila kita susah. tidak hanya ketika senang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...